onsdag 1. desember 2010

Maybe this Christmas



Maybe this Christmas will mean something more
Maybe this year love will appear
deeper than ever before

And maybe forgiveness will ask us to call
Someone we love
Someone we've lost
For reasons we can't quite recall
Maybe this Christmas

Maybe there'll be an open door
Maybe the star that shined before
Will shine once more

Maybe this Christmas will find us at last
In Heaven at peace
Prayful at least
For the love we've been shown in the past
Maybe this Christmas

(t/m: Ron Sexsmith)


Mitt syngande prosjekt dreg ut.
Godt at det er andre songprosjekt som kjem i vegen, og ikkje berre unnskydningar;-)
Mannen min sin onkel har eit kunsthus med flygel og plass til 40 personar.
Vi har gått saman ein liten gjeng for å lage intimkonsert i romjula.

Her er ein julesang som ei venninne av meg skal synge der. 
Eg gleder meg veldig til å høyre ho synge den, for ho er så flink.
Det fine med å sette seg konkrete mål er at ein oppdagar så mange gode songar!
Har du spotify vil eg anbefale deg å høyre på Sarah Dawn Finer sin nydelege versjon.
Eller kome i kunsthuset og høyre den med ei anna nydeleg stemme.
Kanskje eg etter kvart deler fleire av julesongane vi skal synge.
Meir info om konserten kjem kanskje også:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kva tenkjer du om dette?