fredag 17. desember 2010

I wonder as I wander

Dette arrangementet på "I wonder as I wander" er fantastisk.
Den kjem i ein litt forenkla versjon på romjulskonserten, med vokal, piano, perkusjon og koring.
Istaden for cello skal eg utfordre mine improvisatoriske evner, så no ligg eg i hardtrening;-)
Sidan det er dei færraste forunt å synge som Carola, særleg med den krafta ho har når ho tek i på lyse tonar, så skal eg finne min eigen måte.
Eg likar så godt slike songar der eg kan bruke kontrastane som finnest i stemma.




I wonder as I wander

I wonder as I wander out under the sky
How Jesus the Saviour did come for to die
To save lowely people like you and like I;
I wonder as I wander out under the sky

When Jesus was born it was in a cow's stall
With shepherds and wise men and angels and all
The blessings of Christmas from heaven did fall

And the weary world woke to the Saviors call

(Tekst av John Jacob Niles, basert på eit fragment av ein folketone funne i 1933.)

 

3 kommentarer:

  1. Wow!!!!En blogg akkurat i min "ånd". Kom akkurat over den, og jeg la meg til som følger med en gang!!!!Skal love deg at jeg skal høre gjennom alle "snuttene"/sangene en dag jeg har litt bedre tid.
    Jeg er selv "amatørmusiker". Driver med kor og musikk, også er jeg musikklærer.
    Riktig god jul til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fantasisk!!God jul til deg og dine:)

    SvarSlett

Kva tenkjer du om dette?