tirsdag 2. november 2010

All you need is love

Steven Curtis Chapman er ein av dei kristne artistane som eg føler skriv frimodige tekstar som samtidig er ærlege og ekte om livet.


alle bilete i dette innlegget er henta her

Han har ikkje vorte spart for tragiske opplevingar, men det er heilt utruleg korleis han og familien har takla det. 
Fam Chapman har adoptert 3 jenter frå Kina, men mista minstejenta då ho vart påkøyrd i oppkøyrsla utanfor huset, fem år gamal. 


Historia deira er ei historie full av djup sorg og fortviling, og korleis å halde fast på håpet,  kjærleiken og tilgjevinga ikkje let det vonde slå rot.
Om å vinne over det vonde med det gode.
Om å ikkje gje opp, men å fortsette å skrive, lage musikk, stå saman  som familie.

Songane til Chapman veks og veks jo meir eg høyrer på dei.
Fengade gladlåter og fantastiske ballader, som den eg syng på no.

Handlar om å vere foreldrelaus og så finne ein heim.
When love takes you in, everything changes.






6 kommentarer:

  1. Veldig fin sang og fint blogginnlegg. Har tenkt mye på ordet "ærlighetsteologi" som du snakket om. Synes det er så bra, og nå har jeg lest ei bok av han som lanserte begrepet. Veldig bra. Viktig å være den en er der en er og ikke late som en er noe annet eller prøve å bli perfekt. Viktigere å være sann.

    SvarSlett
  2. Flott du tipsar om gode songar og songerar.
    Ha fin ny veke :-)

    SvarSlett
  3. "A miracle starts with a beat of a heart." Takk for at du deler!

    SvarSlett
  4. Takk for at de legg igjen spor, og gode ord:-)

    SvarSlett
  5. Den første gangen tenkte jeg på det som en nydelig sang om adopsjon. Nå hørte jeg plutselig hvordan det er en sang om vårt forhold til Gud: "When love takes you in, everything changes." "When love takes you home, and says you belong here, the loneliness ends, and a new life begins. When love takes you in." "And this love will never let you go. There is nothing that could ever cause this love to loose its hold." Nydelig! Takk!

    SvarSlett
  6. Som du skriver: "Songane til Chapman veks og veks jo meir eg høyrer på dei." Enig.

    SvarSlett

Kva tenkjer du om dette?