torsdag 19. august 2010

Mitt nye piano


Mitt nyaste musikalske innkjøp er eit digitalt piano, nærmare bestemt eit Yamaha CP300.
Med 88 vekta tangentar og store høgtalarar som gjer opplevinga av den deilige pianolyden enno større.
Eit stagepiano, som eg kan ha med meg rundt omkring dersom det trengs.
(Men det er så tungt at det nok mest kjem til å stå i ro i stova.)
I går kveld sat eg lenge og spelte med headset, utan å forstyrre nokon!
Yamaha CP300 har fleire fantastisk fine pianolydar.
Fin pianolyd er eit viktig kriterium ved valg av digitalt piano, men har spelar smak og behag inn, så det kan vere greit å prøve fleire dersom ein har mulighet til det.
Vekta tangentar betyr at du får omtrent same motstand når du trykker ned tangenten, som på eit akustisk piano.
Yamaha CP300 har store innebygde høgtalarar, noko som gjer at det vert ekstra tungt til å vere stagepiano.
Til gjengjeld kan ein få ekstra god lyd i stova!

Eg har hatt eit akustisk piano, av merket Schimmel, som no har vorte solgt til fordel for det meir moderne.
På ein måte er det litt sprøtt, ja...
Men eg har lenge hatt lyst på eit digitalt, for eg merka at det var vanskeleg å sette seg ned om kvelden berre for å spele og synge, av frykt for å vekke ungane.
Skulle gjerne hatt både eit akustisk og digitalt!
Dersom vi får oss ein enebolig ein gong, får eg kanskje plass til begge deler:-).
Enn så lenge er eg veldig fornøgd med valget.
Og når vi endeleg får gjennomført draumen om eit lite heimestudio, så er det digitale veldig greit å ha.
Ungane synest også det er artig å utforske alle lydane.
Kyrkjeorgel er særleg populært:-)
Naboane synest sikkert det er bra at vi også har volumknott!

Gunhild Sofie





2 kommentarer:

  1. Er nok kjekt å ha eit så flott instrument i hus.
    Så kjekt du kom innom meg så fann eg deg..
    Gler meg til å fylgje deg :-)
    Ha ei vakker helg!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Skulle oenske jeg kunne vaert flue paa veggen hver gang du spilte Gunhild, men da hadde jeg vel drukna i mine egne taarer. Kos deg!

    Kjempeklem!!!
    Hege

    SvarSlett

Kva tenkjer du om dette?